مانند هر مارکتپلیس دیگری، فروشندگان در روچی نیز میبایست برخی از اصول قیمتگذاری را رعایت کنند. در بخشهای بعدی به بررسی سه اصل مهم در قیمتگذاری محصولات در روچی خواهیم پرداخت.
-
تطبیق قیمت محصول در روچی با سایت یا فروشگاه اصلی فروشنده
یکی از اصلیترین قوانین قیمتگذاری در سایت روچی برای فروشندگان، تطابق قیمت محصول در روچی با قیمتِ آن در سایت یا فروشگاه اصلی فروشنده است. به عبارت دیگر، فروشنده نباید قیمت محصولات خود در روچی را بالاتر از قیمت آنها در سایت یا فروشگاه اصلی خود قرار دهد.
-
قیمتگذاری واقعی
در برخی از مارکتپلیسها مشاهده میشود که برای برخی از محصولات، قیمتی غیر واقعی و خارج از عرف بازار دارند. باید گفت فروشندگان در روچی وظیفه دارند تا قیمت محصولات خود را واقعی و مطابق با میانگین قیمت مطلوب آن محصول در بازار قرار دهند.
-
اطلاع برای افزایش قیمت
ممکن است فروشنده به هر دلیلی قصد داشته باشد تا قیمت برخی یا تمامی محصولات خود را افزایش دهد. در این صورت موظف است تا قبل از افزایش قیمت محصولات خود در روچی، نسبت به این اقدام به کارشناسان روچی اطلاع دهد و دلایل خود را بیان کند.